Πέμπτη 6 Δεκεμβρίου 2007

Συνέντευξη με Νίκο Παπαδάκη & Νάντια Μπουλέ

Το Αγγελάκι και το Διαβολάκι παίρνουν συνέντευξη...


Νίκος Παπαδάκης, Νάντια Μπουλέ. Εκείνος με έναν βαρύ τίτλο στις πλάτες του – αυτόν του ωραιότερου άντρα του κόσμου-. Εκείνη νέα, μοιραία και ναζιάρα.
Τι κοινό μπορεί να έχουν πέρα από την φυσική τους ομορφιά και το ίδιο αρχικό στα ονόματά τους; Την επιτυχία. Και, τι προκύπτει όταν ενώσει κανείς την ομορφιά με το ταλέντο; Η πιο stylish εκπομπή της ελληνικής τηλεόρασης.
Την ημέρα της συνέντευξης, αποφάσισαν να παίξουν και να μπουν σε ρόλους.
Ήταν βλέπετε αποκριές. Αλλά, ας πάρουμε καλύτερα τα πράγματα από την αρχή…

Το ραντεβού μας ήταν στα στούντιο του Alter στο περιστέρι, μία μέρα μετά του Αγ. Βαλεντίνου (πάει καιρός). Έφτασα με καθυστέρηση πέντε λεπτών και μετά τα τυπικά οδηγήθηκα στο στούντιο του Life Style.
Στο βάθος του σκηνικού ο Νίκος, ντυμένος με ρούχα από την εποχή που οι γονείς μας λικνίζονταν στους ρυθμούς του θρυλικού «φσσστ, πόινκ…», κάπου στα μέσα του ’80. Λίγο πιο πέρα η Νάντια με παρεμφερή αμφίεση άκουγε προσεκτικά τις οδηγίες του σκηνοθέτη της εκπομπής. Κάθομαι σε μια γωνίτσα και αφήνομαι….
Ένας από τους δημοσιογράφους της εκπομπής με πλησιάζει. «Μην τους παρεξηγήσεις. Δεν είναι πάντα έτσι…μόνο λόγω αποκριών…» και γελάμε. Να τους παρεξηγήσω εγώ; Μπάααα.

Τα γυρίσματα τελειώνουν. Ο Νίκος και η Νάντια κανονίζουν κάποιες τελευταίες λεπτομέρειες και συνομιλούν με τους συνεργάτες τους. Τους πλησιάζω και συστήνομαι. «Χάρηκα, είμαι η Νάντια», μου λέει και την πειράζω. «Σώπα!», της απαντώ. Ο Νίκος, με άλλον αέρα που θυμίζει έντονα πασαρέλα, μου σφίγγει το χέρι και με καλωσορίζει. Μπαίνουμε στο ασανσέρ και πηγαίνουμε στα καμαρίνια.

«Είσαι από την αρχή του γυρίσματος ε;», με ρωτάει η Νάντια.
«Ναι, ναι, τα είδα όλα…»
«Ωχ, να φοβόμαστε τώρα …», προσθέτει ο Νίκος.
«Είστε στο έλεός μου..», τους λέω και γελάμε.

ΟΚ, όμως καλά τα αστεία αλλά είμαστε εδώ για δουλειά. Παίρνω το σοβαρό μου ύφος και ξεκινάω.


Ας αρχίσουμε από τα βασικά. Πως προέκυψε η μεταξύ σας συνεργασία;

Νίκος: Από το κανάλι βασικά. Με τη Νάντια γνωριζόμασταν αλλά όχι πολύ καλά. Είχαμε βρεθεί σε κάποιες εκδηλώσεις, αλλά από το κανάλι προέκυψε, το κανάλι αποφασίζει για τους παρουσιαστές.

Νάντια: Εγώ ήμουν στο MAD τα προηγούμενα τέσσερα χρόνια, έκανα ζωντανή εκπομπή, καθημερινή, και με πήρε τηλέφωνο η διευθύντρια προγράμματος του Alter, μου είπε πως ενδιαφέρεται να με δει, έκανα δοκιμαστικό, μου είπε για το Life Style, και μετά μου είπαν και για το Νίκο.

Εσύ Νίκο από ότι ξέρω είχε αποχωρήσει για ένα διάστημα από το Alter.

Δεν ήταν ουσιαστικά αποχώρηση. Δηλαδή αυτό που λέμε με τα παιδιά είναι πως δεν νιώσαμε πως είχα φύγει. Γιατί και τους έβλεπα και κάναμε παρέα, βρισκόμασταν έξω. Απλά για λίγο ο καθένας ήθελε κάτι διαφορετικό. Δηλαδή δεν υπήρχε κάτι για να μας κάνει να σταματήσουμε, για αυτό είμαστε και πάλι φέτος μαζί.

Ήθελε δηλαδή το κανάλι να δοκιμάσει κάτι καινούργιο; Και, αν δεν κάνω λάθος η αποχώρηση σου ήταν στο διάστημα που έπαιζες και στο σίριαλ.

Ναι. Ήταν κάτι από κοινού, που ο καθένας ήθελε να κάνει κάτι διαφορετικό, χωρίς όμως να υπάρχει κάποιο πρόβλημα.

Ποια είναι η γνώμη σου για τους ηθοποιούς που «κλέβουν» δουλειές από μοντέλα και το αντίστροφο;

Κανένας δεν κλέβει τη δουλειά κανενός. Δεν υπάρχει κατ’ αποκλειστικότητα σε αυτόν τον χώρο κάτι. Ο καθένας μπορεί να κάνει τα πάντα, αρκεί να το υποστηρίζει και να το κάνει καλά. Αν μπορέσει και το κάνει καλά, ναι, ας το προσπαθήσει. Άλλωστε ο καθένας προσπαθεί να εξελίξει τον εαυτό του. Από εκεί και πέρα πρέπει να έχει επίγνωση του τι κάνει. Δηλαδή αν δεν «πηγαίνει» και δεν μπορεί να κάνει κάτι, να το ξέρει και να ακούει και να το σταματήσει όταν του πουν σταμάτα.

Οπότε να φανταστώ πως εσύ δεν θεωρείς τον εαυτό σου ηθοποιό;

Ε, όχι τώρα. Είμαι ένας άνθρωπος που προσπαθεί να εξελίξει τον εαυτό του και θέλω να πάω μπροστά. Τώρα, αν η δουλειά μου πριν ήταν μοντέλο, έχει γίνει παρουσιαστής, θα γίνει ηθοποιός, αυτό δεν το ξέρω. Απλά προσπαθώ να εξελιχθώ σας άνθρωπος και περνάω από διάφορα στάδια. Δεν θα βάλω μια ετικέτα τι είμαι.
Απλά ο περισσότερος κόσμος με έχει , μάθει σαν μοντέλο και έχει μείνει αν πεις Παπαδάκης να πουν το μοντέλο.

Χθες γιορτάσατε; Δεν θα μπω σε λεπτομέρειες, μη φοβάστε.

Νάντια: Θες να απαντήσουμε με το κλασσικό, γιορτάζουμε κάθε μέρα; Γιατί αυτό το ακούω και βγάζω σπυράκια, είναι ΤΟ κλισέ. Εμένα αυτή η μέρα δεν μου λέει κάτι. Δεν δίνω σημασία, δεν είναι καν μέρα που θα αποφασίσω να πάω για φαγητό. Δεν θεωρώ ότι είναι κάτι ιδιαίτερο, μια απλή μέρα.

Δηλαδή να υποθέσω πως έμεινες σπίτι, ή ότι βγήκες απλά;

Βγήκα, αλλά μαζί με το Νίκο, ήμασταν σε ένα event που έγινε.

Άρα εσένα Νίκο δε σε ρωτάω…

Εγώ θα σου πω ότι αυτή η μέρα είναι καθαρά εμπορική. Γιορτάζουμε κάθε μέρα και όχι όποτε μας επιβάλλουν κάποιοι για το κέρδος. Είμαστε μαζί με τη Νάντια. Έγινε ένα πάρτυ που διοργανώνει κάθε χρόνο το Love Radio, περάσαμε πολύ καλά και μετά ο καθένας πήγε σπίτι του.

Τώρα θα ρωτήσω κάτι άλλο κλισέ, αλλά πολλοί θέλουν να μάθουν αν κοιτάτε περισσότερο την εξωτερική εμφάνιση σε κάποιον ή εάν μετράνε και άλλα πράγματα…

Νάντια: Για εμένα προσωπικά μετράνε και άλλα πράγματα. Άλλωστε δεν ήμουν ποτέ με «μοντέλα» στη ζωή μου, ούτε με ανθρώπους που θεωρούνται κούκλοι. Ποτέ δεν ένιωσα πως με τραβάει ένας άνθρωπος μόνο με την εξωτερική του εμφάνιση. Πάντα όταν γνώριζα κάποιον καλύτερα και έβλεπα πως είχε ενδιαφέροντα πράγματα στον χαρακτήρα του τότε μόνο μπορούσα να σκεφτώ διαφορετικά.
Η εξωτερική εμφάνιση είναι το αναγνωριστικό στοιχείο. Αλλά εξίσου σημαντικά –πραγματικά στο λέω αυτό- θεωρώ άλλα πράγματα. Όπως το πώς θα έρθει να σου μιλήσει, το πώς θα στέκεται, πως θα συμπεριφέρεται.. Τέτοια πράγματα θεωρώ πως είναι πολύ σημαντικά, γιατί δείχνουν πολλά πράγματα για τον χαρακτήρα του άλλου.

Νίκος: Εγώ νομίζω πως η εξωτερική εμφάνιση είναι αυτό που θα σε τραβήξει και θα σε φέρει κοντά σε κάποιον και από εκεί και πέρα αν θέλεις να κάνει ένα ουσιαστικό δεσμό θα πρέπει να το ψάξεις λίγο πιο εσωτερικά. Αν δεν υπάρχει κάτι εσωτερικό, δεν προχωράει τίποτα. Καλή η εξωτερική εμφάνιση, αλλά πρέπει να υπάρχει και κάτι εσωτερικό. Μόνο έτσι κρατάς μια σχέση – αν ψάχνεις για σχέση. Άλλωστε δεν μετράει τόσο η εμφάνιση, όσο αυτό που εκπέμπεις, η γοητεία. ‘Άλλο να είσαι όμορφος και άλλο να έχεις γοητεία. Η γοητεία είναι που σε μαγνητίζει και μένεις.


Για το τέλος τους ζητάω να στείλουν ένα μήνυμα στα παιδιά που σπουδάζουν ακόμα δημοσιογραφία και ευελπιστούν...
Μου παίρνουν και εκείνοι μια μίνι συνέντευξη του τύπου « τι τμήμα είσαι, ποιο έτος..» και μαθαίνω πως η Νάντια είναι επίσης τελειόφοιτη δημοσιογραφίας στο Πανεπιστήμιο Αθήνας, στο τμήμα επικοινωνίας και ΜΜΕ.

«Εύχομαι καλή επιτυχία σε όσους σπουδάζουν και ελπίζω να είναι αυτό που θέλουν να κάνουν στη ζωή τους, γιατί η δημοσιογραφία θέλει πολλή αγάπη για να γίνεις καλός. Και πολύ γερά νεύρα, γερό στομάχι, κυνήγι και πάθος.», λέει και γελάει γλυκά.

«Και επειδή θα μας βρείτε μπροστά σας και θα σας βρούμε μπροστά μας, μια καλή κουβέντα…» συμπληρώνει ο Νίκος κλείνοντας με μια καλή επιτυχία σε όλους τους σπουδαστές και άφθονο γέλιο…

Αλλοίμονο Νίκο…! Αλλοίμονο...

Δεν υπάρχουν σχόλια: